lørdag 8. oktober 2016

Brukerbokami; Strikk til Nøstebarn

Jeg har nå kommet til neste bok, på håndarbeidsboklista mi.



Boka Strikk til Nøstebarn tenker jeg er en må-ha-bok til alle stikkere som strikke til små barn. Boka er proppet med enkle og praktisk klesplagg til barn, som alle klarer å strikke.
Jeg hadde ikke strikket hel babydress før jeg strikket en fra denne boka, og det var jo ikke så vanskelig.

Jeg har strikket flere av oppskriftene i denne boka, og kommer helt klart til å strikke flere av de.
Dette er nok en av mine favoritt-strikkebøker!

Boka inneholder alt; luer, votter, sokker, gensere, jakker, bukser, dresser, tepper, og litt til de voksne!
Og mønstrene er greie utgangspunkt om du lage noe eget.

Anbefaler virkelig denne boka!

1 kommentar:

  1. Jeg har flere strikkebøker i hylla mi som jeg ikke har strikket så mye fra. Har lenge tenkt at jeg må se gjennom dem og lage meg en plan. Takk for inspirasjon til å gjøre nettopp det :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!