tirsdag 18. oktober 2016

Podcastanbefaling; Marthe&Marthe

Hva slags type podcast er dette?

Dette er en strikkepodcast. Dette er en lydpodcast, altås ikke noe video, bare lyd, som i en radio. Den handler utelukkende om strikking og det som rører seg rundt dette temaet.

Hvem driver podcasten?

Marthe og Marthe, som er to damer bosatt i Oslo, med en veldig interesse for strikking. De snakker om det meste som angår strikking.  De snakker litt om spinning. Og om treff og arrangementer som de er med på.


Hvor ofte oppdateres den?

Podcasten oppdateres med nye episoder ca 1 gang pr måned. 

Hva mener jeg om podcasten? Hvorfor liker jeg den?

Jeg liker denne podcasten fordi jeg syns den er underholdende. Jeg syns det er spennende å høre på hva de snakker om. At det er bare lyd, liker jeg også, for da kan jeg høre på den når jeg gjør andre ting, og trenger ikke å tenke på å følge med for å se hva de viser fram.
Jeg liker at de er to som snakker sammen, at det er en dialog. På den måten tenker jeg at de får fram mer om det temaet de snakker om.

Hvor finner man podcasten? 

Episodene finner du på hjemmesiden til podcasten.
Anbefaler deg å gi de en sjanse, dersom du er interessert i strikking.

2 kommentarer:

  1. Marthe & Marthe er artige å høre på! Og så er det kjekt at de fortsatt oppdaterer. Alltid litt leit når noen man har hørt mye på gir seg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, liker de veldig godt, og håper de fortsetter lenge :)

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!