fredag 21. oktober 2016

Ett arveprosjekt uten mønster..

Når man arver og får overlevert garn fra andre, da dukker det opp ligg forskjellig.
Som dette;


En nesten ferdig vest?
Eler genser/topp? Siden det var 2 nøster ved siden?

Ikke vet jeg, men når prosjektet kommer uten mønster, og er bredere enn langt, da tenker jeg bare en ting, nemlig opprekk.
Hva ville du gjort? 

Garnet er Dale Garn sitt Kolibri. Det er 100% egyptisk bomull, og ca 105 meter på 50 gram. Totalt har jeg 387 gram.

Så nå lurer jeg på om jeg skal strikke meg en sommertopp av det, eller om jeg skal strikke kluter?
Tenke, tenke....
Tror jeg skal sjekke Ravelry etter hvert og se hva andre har laget av dette garnet.

I mellomtiden skal jeg strikke videre på noen av de andre prosjektene mine, og Fanakofta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!