tirsdag 18. oktober 2016

Fullført; Barneraggene som ble voksne

I fjor høst fikk jeg for meg at jeg skulle strikke ett par barneraggsokker, av en rest VikingRaggen.
Så da satte jeg i gang og strikket. Så ble det en lang pause på de, før jeg fant igjen mappa med disse i, i sommer.




Garn;
VikingRaggen, gul-ishe.., 79 gram
Viking Sportsragg, grå, 20 gram


Pinner;
4 mm

Utfordring;
Å fortsette på ett gammelt prosjekt, og da få to like sokker. En ting er fargemessig, det andre er å få hælen og tå likedan som den første, når man ikke strikker den hælen og tåa man er vant til. Men de ble like nok :)

Fornøydhet;
Det startet som barneragger, men innså da jeg passerte hælen at jeg hadde for mange masker, så da ble det ennå ett par ullsokker på meg da. Ikke så dumt det heller, med tanke på at jeg bor i ullsokker hele året :)

Tidsbruk;
6. november 2015 - 24. juli 2016

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!