søndag 6. mars 2016

Give away!! Denne kan bli din!!!!

Som jeg såvidt nevnte i forrige innlegg, så har jeg tatt for meg neste bok på strikkeboklista mi.
Det var denne boka


En søt bok, med masse flott dukketøy i. Alle mønstrene er strikket i garn som passer pinner 3 mm, og er flotte små plagg. Det er jakker, gensere, bukser, tepper, sokker og luer. En del av disse kan sikkert brukes som plagg til premature barn også, vil jeg tro.

Jeg begynte å lure på hvorfor jeg kjøpte denne boka, og kom på at dette var en hovedbok i en bokklubb. Hvorfor jeg har beholdt den er ett lite mysterium. For ikke har jeg noen jenter med dukker, og ikke liker jeg å strikke så små plagg på pinner 2,5 og 3 mm.
Men boka har blitt stående i hylla, inntil nå.

Nå har jeg bestemt meg for at denne kan bli din!

Legger du igjen en kommentar, så er du med i trekningen av boka, enkelt og greit!

Og trekningen? Jo, den blir så snart jeg har passert 30.000 besøkende på bloggen. Trekker tidligst tirsdag kveld.

Deler du innlegget så flere kan bli med, så setter jeg pris på det, men det er ikke ett krav for å være med. Det er kun en kommentar som skal til :)

5 kommentarer:

  1. jeg vil gjerne være med :)

    mvh
    kjersti
    wilak@online.no

    SvarSlett
  2. WOW!Ja Takk:)
    Startet jo egentlig i fjor eg, jamed å strikke dukkeklær til Grandniesa vår,
    kurven står full av garn, men eg har litt lite oppskrifter å velge i så da må eg jo benytte muligheten her :)

    KOS deg og ha en herlig kwell :)
    Klem Vibbedille :)

    SvarSlett
  3. Den vil jeg gjerne vinne.Hilsen MaryAnn fra norway2@hvc.rr.com Hilsen fra USA.

    SvarSlett
  4. Jeg prøver lykken ☺️

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!