mandag 7. mars 2016

Bestillingsstrikk og påminnelse

Det går framover med bestillingsstrikken :)


Og fargen ble godkjent!! :) Herlig!
Er godt i gang med nummer to også.

I dag var jeg på kurs i byen, og siden jeg fikk gavekort på en strikkebutikk måtte jeg svinge innom den på vei hjem.
Og siden jeg har kjøpestopp på garn, så benyttet jeg anledningen til å investere i nye strømpepinner.

Jeg klarte ikke å bestemme meg for Karbonz eller Cubics, så da ble det 2 sett av hver sort.
Gleder meg til å ta de i bruk. Hvilke er dine favoritter?

Minner også om min give away!! Bli med om du ønsker deg en flott strikkebok!

1 kommentar:

  1. Fine leggvarmere!

    Kjekt med nye strikkepinner også. Jeg liker best "gammeldagse" metallpinner jeg, litt rar akkurat der.Men det blir jo spennende å prøve ut to nye typer.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!