tirsdag 15. mars 2016

Tykk, tykkere, tykkest!!

I helga tok jeg jo for meg flere av prosjektene i strikkekurva. Og nå er det på tide å vise dere hva jeg fikk unna!

Det første jeg fikk festet ender i, var denne lua, som sikkert har ligget der ferdigstrikket i ett år :O

Jepp!

Men nå er alle ender festet, og den er helt ferdig!


Denne er strikket i flere rester av offwhite rester  og en tråd syltynt garn i gul- og rosatoner.
Syns lua ble ganske kurant.
Denne går nok i gavekassen. Greit å ha noen potensielle gaver klar når det dukker opp bursdager!

I utfordringen WWIT - What Was I Thinking, fant jeg fram noen gamle rester garn, som jeg hadde bare ett nøste av i.
Nøstene var Canto.
Og med hjelp av pinne 9 mm, fikk jeg til denne halsen.


Tykk og stødig. Ikke tidenes beste fargesammensetning, men den funker på ett vis!



Og med disse to prosjektene fikk jeg også ca 250 gram ut av lageret.

Nå skal jeg strikke videre på Spiraltoppen min, før det snart er kvelden!

Ha en flott kveld, og meld deg på min give away! Ikke lenge igjen til trekning nå!


2 kommentarer:

  1. Jeg kjenner litt for godt til sånne feste tråder-prosjekter som blir liggende en liten evighet... Men lua ble fin, og halsen var en smart måte å bruke WWIT-garn på. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk.
      Greit å kunne strikke unna sånt garn også, og trenger noen sånne utfordringer for å få de unna ;)

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!