onsdag 16. mars 2016

Spiraltoppen vokser da

Innimellom har jeg så lyst å blogge, uten at jeg har noe ferdig å vise fram, og lurer da på hva jeg skal blogge om....???
Så nå har jeg tenkt og tenkt, og så har jeg kommet på en lang rekke ideer og tema, som jeg selv har lyst å se og lese om, pg som er håndarbeidsrelatert.
Og siden jeg liker lister så skrev jeg en liste jeg....


Så nå har jeg ett utgangspunkt for mange innlegg framover ;)

Og apropos lister, så skal jeg gå videre på boklista mi også, når jeg har fått sendt avgårde bok på give awayen. Og trekning blir det om ca 250 besøk på bloggen :)
Og så skal jeg bare få ferdig Spiraltoppen min først!


Jeg har sydd sammen en del, før jeg begynte å strikke sammen underveis. På den måten tror jeg det er enklere å få riktig størrelse.
Gleder meg til å få denne ferdig, for jeg tror den blir veldig god og myk, og så liker jeg grønnfargen så godt. På blitzbildet kommer ikke fargen så godt fram, det er en nydelig mørk grønnfarge.

Håper alle har en flott kveld!

4 kommentarer:

  1. Skal si du er flink og organisert! Spennende ting du strikker der, ha en herlig torsdag og nyt våren!

    SvarSlett
    Svar
    1. Organisert? Nja.... Glimter til innimellom ;)
      Gleder meg til våren kommer, og til toppen blir ferdig :)

      Slett
  2. Spennende. Takk for at du delte på link up'en min. Det blir nytt party i påske uka.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!