lørdag 12. mars 2016

Strikkekurva lørdag morgen

Jeg satt og lurte litt på hvilket strikketøy jeg nå skal ta fram. Og kikket over kanten på sofaen og oppi strikkekurva som står ved siden av sofaen.
Det er forøvrig bare denne som står der nå, etter at jeg ryddet bort ett lass med poser og vesker forrige helga, da jeg feiret bursdag.

Men tilbake til strikkekurva!

Den ser nå sånn ut


Jepp....
Selv om det er bare en kurv, så er det en del prosjekter som er stappet oppi. Så nå har jeg bestemt meg for å utfordre meg selv til å se hvor langt nedi kurva jeg klarer å komme i løpet av helga!

Så nå skal jeg få unna en del av disse prosjektene, for de er nemlig nesten ferdige...

Hmm.... Hvor mange prosjekter er det egentlig oppi der?

Klar for opptelling....
  1. Tykk, tykk, enkel hals
  2. Pulsvarmere i Vestlandsgarn
  3. Heklet bølgeteppe i restegarn
  4. Tykk ribbetstrikket lue
  5. Hals i Merinogarn
  6. Restehals
  7. Leggvarmere i Sportsragg
  8. Prosjektbag med miniskeins
  9. Grønn sommersnurretopp
  10. Kopptue
  11. Juleløper, broderi
  12. Sjal i Finull og Kauni
  13. Sjal, Pimpelliese
Puhhh... Er visst bare å sette i gang, siden jeg også har en del andre planer enn strikking i helga!

Vanskelig å få med seg oppdateringer på bloggen min?
Jeg har en facebook-side hvor jeg prøver å legge inn når bloggen er oppdatert, du er velkomme til å følge meg der!

Og du! Husk min GIVE AWAY da!!!  Om ca 500 besøk så blir det trekning!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!