torsdag 15. oktober 2015

98/100 Å bli sett, eller ikke bli sett!

I dag var det ganske så mørkt da jeg gikk til bussen, og videre fra bussen og til jobb. Heldigvis ble det fort lysere, men det kommer nok dager som forblir mørkere framover, og jeg trenger med reflekser! 

Vi hadde utedag i dag, og da ble det bål, dette ga både litt varme og mye kos, den lille stunden det var mørkt. 



Men bål er jo litt upraktisk når man skal være ute og røre på seg, så da er nok refleks det beste! 

Så nå har jeg kikket litt på refleksgarn og mønster, og fant jammen noen eksempler :) 

© jennalla

Pulsvanter er jo en greit om man dingler litt med armene når man går, og de fleste gjør vel det?


© llmcguire


En lue er ett annet forslag. Denne var jo så enkel og grei. 


 Eller hva med ett skjerf? 

Har du noen gode refleksprosjekter? Har du strikket med refleksgarn? 
Jeg har aldri prøvd det, men tror det snart er på tide:) 

Og så må jeg kommer meg avgårde å få kjøpt med noen reflekser etter hvert!

Ha en flott mørketid, og sørg for å bli sett om du skal ut!!

AnnetteK

2 kommentarer:

  1. De pulsvantene var jo veldig greie! Håper du får en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Så lurt! Dette skal jeg prøve..

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!