tirsdag 6. oktober 2015

93/100 Lys i mørket


Det er høst, og hva er vel ikke mer koselig enn fyr i ovnen, og noen levende lys? 

Jeg fikk en ide om at jeg kan jo strikke noen trekk til noen av de tomme glassene jeg har stående, så blir det koselige lykter. 

Så da tok jeg en runde inne på Ravelry og fant masse inspirasjon. 
Her er noe av det jeg fant! 

Kanskje du blir inspirert også :) 

Photo__22__small2
© Emma Percy

A Burst Of Light Tealight Cosy

 

1503995_753135188079865_1702562178335725710_n_small2
© Silje Camelie

Hedda's Lyslykt

 

by HeidiMarieKnits Flickr 

Feather & Fan Lamp Shades



Lys_candle_holderlow_res_jpegs_small2
© MillaMia Sweden

Lys Candle Holder 

 

1003-2_medium

0-1003 Christmas Lights

 

Img_0631_small2
© Sasha Baugess

Jar Candle Cozy - Antler Cable

 Så da er det bare å finne fram garn og pinner og sette i gang. Glass har jeg jo massevis av, har det jo med å samle på alt mulig....
Og trenger du ikke nye lykter selv, så er jo dette koselige julegaver! :) 

Siden det nå begynner å bli litt mørkere ute, så skal jeg tenne noen lys og sette med godt tilrette i sofaen med strikketøyet. 
Først noen omganger babystrikk, så regner jeg med at jeg kanskje starter på ett av disse etterpå :)

Ha en flott kveld du også!

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Mange fine lyslykter! Det er koselig med levende lys nå når det blir tidlig mørkt.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!