torsdag 8. oktober 2015

95/100 Noen skjørt å velge i...


En av mine gode kollegaer viste fram starten på ett skjørt hun strikker på i dag, og da fikk jeg veldig lyst å strikke meg ett nytt skjørt! 
Jeg har jo allerede strikket flere skjørt, som jeg ikke bruker så masse, så hva skal jeg med ett til liksom? 

Vi får se hva jeg kommer fram til, men ser for meg at det hadde vært kult med ett litt smalt skjørt... Så da måtte jeg bare sjekke litt hva som fantes av mulige skjørt. 

Det skjørt som fattet min interesse var dette klompelompeskjørtet

Vi gleder oss til å vise frem voksenoppskriftene som også kommer i boka :) ...må jo ha noe til mor også ;) #klompelompe #klompelompebok #sikksakkskjørt
(c) Klompelompe
 Dette mønsteret finnes i den nye klompelompeboka som kom ut nå i høst. 

Jeg fant flere flotte skjørt, bare se her

© Churchmouse Yarns & Teas

Simple Straight Skirt 

Dette mønsteret kan kjøpes på Ravelry.  


 156-7 Late Summer Night's Dream

Gratismønster

 

Shes_electric_aztec_pattern_knitted_bodycon_skirt_knitting_pattern_4_small2
© Girly Knits

"She's Electric" Aztec Pattern Bodycon Skirt

 Dette mønsteret kan kjøpe enkeltvis eller i en e-bok, inne på Ravelry.
© ribka

#02 Norweger-Minirock

Dette mønsteret finnes desverre bare på tysk og russisk, i ett strikkeblad som kom ut i september 2010
Hmmmm.... Jaja.


Nå skal jeg finne meg noe middag, så må jeg vel gjøre litt husarbeid før jeg setter meg ned og koser meg med noe strikkerier :)
Ønsker deg en flott kveld! 

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Strikket skjørt må være delig å ha på seg, ingenting som strammer. Mange fine! :)

    God helg!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!