søndag 2. februar 2020

For tredje gang...

Det er lørdag, helg og masse strikketid. I formiddag var jeg med eldstesønn, da han spilt håndballkamp.

Etter kampen handla vi inn middag og snop, på vei hjem.
Resten av dagen har vi bare slappet av og sett film, og jeg har fått strikka masse på Kathrinegenseren.


Etter at dette bilde ble tatt i formiddag, har jeg kommet til oppunder ermene, og nå i kveld har jeg kommet godt i gang med første erme.

Tykt garn, pinner 6 mm og tredje gangen jeg strikker denne, så det går ganske greit unna nå. Jeg stresser ikke, bare strikker så fort at jeg rekker å bli ferdig før jeg går lei... Det er håpet i alle fall.

Men nå er det kvelden. I morgen skal jeg følge alle de flott korpsmusikerne våre gjennom TM - Trøndersk Mesterskap. Gleder meg til å høre dem spille flott korpsmusikk ❤️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!