tirsdag 1. august 2017

En singlet er montert

Nå er det jammen bikket over fra juli til august, og ferietiden er over, i alle fall for min del. 
Jeg startet i ny jobb i dag, og tror det kommer til å bli veldig bra. 
Nå som hverdagsrutinene er på vei inn igjen, er det på tide å komme i gang med litt blogging igjen også, eller hva? 


Her tidligere i juli, viste jeg dere at jeg fikk en stappfull kasse med prosjekter jeg skal strikke på bestilling til Gro. I denne kassa var det også en singlet som bare trengte montering og halskant.

Jeg postet også ett innlegg da jeg holdt på å montere den på symaskin, og nå tenkte jeg at det var på tide dere fikk se det ferdige resultatet.

Jeg vet den ser skjev ut på bildet over, den er ikke så skjev i virkeligheten. Ikke alltid man er like heldig med bildene...

Garnet i den er Bomull-Lin, og jeg tror det må ha seget litt. Den så bra ut når den hang på en henger, bortsett fra at den bare seig ned. Da jeg la den på gulvet så alt bare skjevt ut.




Til halskanten kjøpte jeg ett nøste Line, og strikket ett par riller før jeg felte av. Helt enkelt og greit.
Ble veldig fornøyd med kontrastfargen. Den gjorde sitt til at hele singlet fikk litt sitt eget preg.

Og når meldingen fra mottaker etter at hun hadde mottatt den var "kjempefin!", da er jeg også veldig fornøyd.

Nå skal jeg strikke videre på en av de andre bestillingene jeg holder på med.
Ha en flott strikkekveld du også da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!