tirsdag 20. juni 2017

Liker ikke å måtte rekke opp

Denne kjolen målte ca 1 meter. Strikket i Alpakka Silke på pinner 3 mm, så det var noen tusen masker som var strikket liksom...
Nå har jeg igjen å rekke opp ca 10 cm :O

Jeg får ikke kontakt med hun som bestilte den, og ikke har jeg fått pengene jeg var lovt, så da blir det ikke noen kjole! 

Det er tar jo nesten like lang tid å rekke opp....
For ikke liker jeg å rekke opp, og dessuten syns jeg det er litt slitsomt å nøste opp for hånd.
Jeg prøvde med nøstemaskina, men syns ikke nøstene ble så fine, med så tynt garn.

Nå har jeg begynte å tenkte på hva jeg kan bruke 7 nøste Alpakka Silke til.
Har du noen forslag til meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!