søndag 8. januar 2017

Garnkjøpestopp og garnlagerprat


Ahh.... Når ting ikke fungerer som de skal, så blir jeg litt irritert altså...
Satser på at jeg får publisert dette nå på tredje forsøket....


Nå hadde jeg nettopp skrevet et lengre innlegg med statistikker og oppsummering av strikkeåret 2016, men så skulle jeg sett inn ett bilde, og alt bare hang seg opp, og forsvant!!
Så da ble det ikke noe skikkelig statistikkinnlegg fra meg.
Men kort oppsummert, så snakket jeg om garnkjøpestoppen, som førte til at jeg kjøpte 4 kg garn i fjor, hvorav 2,5 kg gikk til  bestillingsstrikk. Jeg arvet 10 kg garn, og garnlageret gikk opp med 2,8 kg totalt sett.
Med det i bakhodet velger jeg å forsette med garnkjøpestopp også i 2017. Eneste utskeielsen er om jeg skal på Syforeningstur. Ellers så er det lov og nødvendig å kjøpe inn garn til bestillinger og for å få fullført prosjekter.


Nå skal jeg straks ta med meg minstemann og hente hjem mannen som har vært på reise siden onsdag. Skal bli godt å få han hjem igjen.
Og vel hjemme skal jeg begynne på bein nr 2 på ullbuksa.


2 kommentarer:

  1. Å, det der har jeg også opplevd. Skrive et langt innlegg, og så poff! er alt borte. Da er det lite fristende å starte på nytt igjen.

    Garnslanking/innkjøpskontroll er nok lurt, ja. Men litt må man unne seg. Høres ut som om du har en fornuftig plan. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Satser på alt jeg klarer å holde meg til planen, og at de rundt meg er ferdig med å rydde sine garnlager ;) For det var arvegarnet som satte meg ut i fjor ;)

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!