onsdag 2. november 2016

Fullført; Nabo-kopptuer og garnlagerprat

Garnlageret mitt har visst vokst litt igjen i oktober...
Jepp!

Men,
det er fordi jeg har lagt inn garnet jeg fikk i Posten, som jeg skal bruke på bestillingskoftene. Jeg fikk tilsendt Merinoull og Peer Gynt til Fana og Nancy, og dette var 2100 gram totalt.



Og med tanke på at jeg har brukt opp bare 478 gram på 4 ferdige prosjekter, så sier det seg selv at lageret "vokste".

Når jeg ser på tallene på garnlageret mitt på Ravelry, så få jeg ikke det helt til å stemme, men det handler vel om hvordan jeg registrerer garn inn i prosjektene. Ravelry regner vel garn som brukt og ut av lageret når jeg har lagt det inn i prosjektet, mens jeg ikke regner det som bruk og ute av lageret før hele prosjektet er ferdigstilt!

Men det prosjektet som jeg brukte mest garn på i oktober, og som er ferdig er kopptuene naboen bestilte.






Garn;
Turkis; Mandarin Petit
Rød; Bomull Sport
Lys grå; Drops Paris
Grå; Drops Paris
Totalt brukte jeg 203 gram


Pinner;
3,5 - 4 - 4,5 mm

Utfordring;
Ingen.

Fornøydhet;
Ble veldig fornøyd med de selv.
Syns spesielt de turkise ble "knæsje".
Noen er strikket etter mønster fra Kluteboka til Bitta Mikkelborg, og noen etter ett helt enkelt mønster, men 1 p rett og 1 p 1 rett, 1 vrang.

Tidsbruk;
8. oktober - 11. oktober 2016

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!