tirsdag 19. april 2016

Garnkjøp ga nytt prosjekt og strikkebag

I helga heklet jeg ferdig bølgeteppet i restegarn, så da kunne jeg starte på ett av prosjektene jeg kjøpte da vi var innom Garnbutikken Fortuna.

Nemlig skogssokken. Pakken inneholdt 500 gram garn, som skal være nok til 2 par sokker. Og sokker på så tykke pinner som 4 mm går ganske så radig.

Etter litt strikking på søndagen og litt i går kveld, så holder jeg nå på med hælen.


I går kveld fikk jeg det for meg at jeg skulle sy en ny prosjektbag. Og siden jeg ikke er noen kløpper på å sy, så er det veldig enkle prosjekter jeg syr, som denne enkle posen.


Jeg er heller ikke så flink til å bruke nåler og strykejern underveis, men men. JEg fikk til en pose jeg er fornøyd med, og denne er allerede tatt i bruk til sokkestrikkingen nevnt over ;)



Sokkene strikkes forøvrig i Hifa sitt sokkegarn med navnet Fjell.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!