søndag 2. november 2014

Helgens aktiviteter

I helga har jeg fått ferdigstilt flere ting, som har vært nesten helt ferdig en stund. Utrolig hvor lang tid det faktisk kan ta å feste noen tråder. Men nå er det i alle fall gjort, om ikke annet så på disse 4 prosjektene. 

Hvilke prosjekter det er? Ja, nei det kan jeg nok ikke si noe mer om akkurat nå, da jeg har en plan med alle disse, og den planen innebærer at tingene skal inn i gavepapir og ut av huset etter hvert :) 

Jeg har kost meg masse med disse prosjektene <3

 

En annen ting jeg har kost meg med, er muffinsene jeg og Junior i dag bakte.

Da hadde vi masse praktisk matematikk, siden vi valgte å tredoble oppskriften, for så å dele den i tre deler igjen. 
Og til slutt endte vi opp med 7 kakaomuffins, 6 bringbærmuffins og 5 jordbærmuffins. Den siste oppdelingen gikk med andre ord ikke helt etter planen, men det er jo sånt som kan skje. Og det viktigste er jo at alle muffinsene var veldig gode! 

Nam nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!