onsdag 10. juli 2013

Noen flere ferdige prosjekter

Jeg syns jeg har vært veldig flink i det siste, jeg har nemlig gjort ferdig flere prosjekter. Men jeg har også vært flink å shoppe... 

Jeg har strikket ferdig Breeze i Bris.
Ett utrolig deilig og mykt sjal, som fikk litt mer liv og sjel med en hvit heklakant på seg. Dette ble jeg veldig fornøyd med. 

Jeg har også fått ferdig ett av teppene jeg holder på med. Dette tror jeg egner seg godt som dukketeppe. Dette er laget av restegarn. 

 Det var ikke få trådender som skulle festes! 
Det var var minimum 8 trådender per rute.

 Og når det var hele 37 ruter, og til slutt en kant rundt, så tok det sin tid!

Men når trådfesten endelig var over var jeg veldig fornøyd! 
Både med at jobben var gjort, og med resultatet!

Jeg har også heklet ett tjukk og robust kurv av noe garn jeg kjøpte i Åre, da vi var der en tur i forrige uke. 
Denne var arbeidssom å lage, men jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Den står nå ved siden av godstolen min, men mine siste innkjøp i. Jeg har nemlig kjøpt inn garn til en sånn til, og ellers 4 andre prosjekter jeg skal strikke i tiden framover. 
Jeg har nemlig en plan om strikke med en bestemt mottaker og/eller anledning i tankene. Jeg har mer enn nok ferdige prosjekter liggende rundt om, som ikke er i bruk. Som jeg har laget bare fordi jeg fikk lyst der og da ;)

1 kommentar:

  1. Nydelig hekleteppe, skikkelig glade farger! Lurt å strikke til en anledning eller en person. Begynte med det, og har ikke så mange ferdige ting uten mottaker lenger :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!