torsdag 13. september 2012

Ny genser

Jeg har, som så mange andre i rundt omkring, strikket meg en Skappelgenser

Jeg har strikket min genser i Nepal. Det startet med at jeg skulle bruke opp de 7 nøstene jeg hadde, men det ble for lite ja...

 Så jeg måtte i butikken og supplere med mere garn. 
Når jeg var i butikken kjøpte jeg 10 nøster for å være sikkert på at jeg skulle ha nok. 7 av de nøstene gikk med. 

Så nå sitter jeg igjen med 3 nøster, men det er jo tross alt 4 mindre enn utgangspunktet, 
og jeg har en utrolig deilig genser.

Å ta gode bilder av seg selv i genseren er ikke så enkelt. Men genseren har sikkert de fleste sett etter hvert uansett, og her ser dere om ikke annet fargen på min. 

Siden jeg ble ferdig i går, med å feste de siste endene har jeg omtrent bodd i genseren. Den var veldig god og varm å ha under jakka, i kald vind idag ;) 

Den er litt romslig til meg, men kjennes veldig bra ut likevel. Jeg har heklet fastmaskekant rundt halsåpningen, for å få litt fasong på den. 


Ellers så minner jeg atter en gang om;


Sist frist for å melde seg på er på lørdag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!