onsdag 25. mars 2015

Reklame og sol

Nå har jeg laget meg en nummerert liste over alle etikettene jeg har brukt i bloggen. Listen ble på hele 286 ord. Masse ord til inspirasjon for blogging med andre ord! 

Reklame

Reklame (av latinske reclamare for "å rope igjen og igjen") betegner kommersielle budskap i massemedier for å gjøre et produkt, et varemerke eller en tjeneste kjent for potensielle kunder.
(Wikipedia)

Noen har kanskje sett at det har kommet reklame på bloggen min. Dette var ett valg jeg tok, for å se om det er mulig å tjene noen kroner på bloggen. Foreløpig ser det ikke ut til å gi den store avkastningen, men det henger vel sammen med at det ikke skjer så mye på bloggen heller da. Så får vi se hva som skjer framover, dersom jeg klarer å holde jevnt trykk på bloggen. 

Hva syns du om reklame på blogger? Ser du den? Er den bare i veien/til bry? Har du noen tanker om det, så del gjerne med meg.


Sol

Solen (symbol:Det astronomiske symbolet for Solen) er stjernen i sentrum av solsystemet som jorden og andre objekter (planeter, asteroider, meteoroider, kometer og støv) går i bane rundt. Den er nesten perfekt kuleformet (sfærisk) og består av varm plasma sammenvevd i magnetfelt.[8][9] Diameteren er ca. 1 392 000 km (ca. 109 ganger jordens). (Wikipedia)
 
Idag har vi hatt en fantastisk dag her i Trondheim, og hva er vel ikke bedre enn å samle energi gjennom en tur ut i frisk luft og strålende sol? 

Jeg og ei venninne tok turen langs Ladestien i strålende sol. Herlig!!! 


Ser fram til mange flere dager med sol og snart er våren i full anmarsj, noe jeg virkelig ser fram til.

Og inspirert av sola har jeg nå lyst å strikke noe i gult, eller andre friske farger! Men så var det dette med å gjøre ferdig det jeg holder på med da!?! 
Hmmm.... 

Nå tenner jeg i alle fall noen gule lys her, og ser hva jeg finner av strikketøy! 

-Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!