torsdag 4. februar 2016

Skjørtet dro rett fra heklekroken og ut døra!

Jeg har den siste tiden heklet på ett skjørt til meg selv. 
Jeg har fått litt dilla på knekorte, litt smale skjørt, og dette var ett skjørt jeg har vurdert å lage lenge. Da jeg arvet garn fra min søster fikk en del Karisma, som var orginalgarnet. Så da satte jeg i gang. 
Jeg ble veldig fornøyd med fargesammensetningene. Og jeg passet på å sjekke at livvidden ble passelig. 

Men.... 

Ja, det var ett men! 
Det jeg nemlig glemte, var at selv om livvidden passet, betydde ikke det at jeg fikk det over rumpa!! 

Så da skjønner du sikkert tegninga? 

Jepp!!! 
Skjørtet ble ikke passelig til meg! 


Og siden jeg og ei venninne er ute og går hver onsdagskveld, så fikk hun prøve skjørtet da hun kom for å gå tur. Skjørtet passet henne, så da fikk skjørtet ny eier før jeg fikk skylt det opp i Milo :)

Garnet var som sagt Karisma, hele 180 gram, på heklekrok 4,5 mm. 

Nå er jeg akkurat kommet hjem fra en koselig kveld med gamle arbeidskollegaer, så nå skal jeg snart krype til sengs. Jeg må jo komme meg opp i tide til å gå eller sykle til jobb i morgen tidlig, avhengig av hvor mye snø som kommer gjennom natta! 

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!