lørdag 27. januar 2018

Første av 12i18

Garnbutikken Fortuna arrangerer sokke-samstrikken 12i18, som går ut på å strikke 12 par sokker i 2018.
Og siden jeg har en plan om å strikke meg den nye sokker i år, så var det naturlig å slenge seg med på den samstrikken.

Sokkene i januar var Havebysokkene.


Jeg strikket mine sokker i Hertage Paints fra CascadeYarns, på pinner 2,5 og 3 mm. Fargen er 9931.
Mønsteret, som er på norsk, er designet av Ellen Haugen Bergsrønning, og kan kjøpes for kr 25,00 inne på Ravelry.
Enkelt og greit mønster, som er lett og huske og veldig logisk. Dette er ett mønster som alle får til, uavhengig av hvor mange sokker man har strikket før. Anbefaler virkelig dette mønsteret.

Sokkene er allerede tatt i bruk, mens jeg venter på at neste mønster skal bli annonsert!

Innlegget er ikke sponset, jeg er bare veldig fornøyd med sokkene og mønsteret!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!