lørdag 18. februar 2017

Lapp etter lapp


Etter ett besøk på Posten i dag, så er jeg nå eier av disse to nøstene med garn, som jeg bestilte fra adlibris. Så nå var det bare å ta fram adventslappene mine igjen, og fortsette med kanting og hekling.


Jeg har kantet og heklet sammen tre lapper så langt i kveld, og planen er å få ferdig en til, sånn at hele raden er ferdig, og få den på de som allerede er heklet sammen.  Får jeg det gjort i kveld, er jeg ferdig med 4 av 6 rader.

I morgen tror jeg at jeg er klar til å sy klippesømmer på Nancy, klippe opp og strikke knappestolene.
I tillegg blir det vel montering av skyvedørsgarderobe i kjelleren, så det blir mye spennende "montering" i morgen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!