søndag 12. februar 2017

Første felling

Jeg har strikket på blomstermønsteret på Nancy i tre kvelder, og i kveld kom jeg meg jammen gjennom de ca 20 omgangene, med mønster over 397 masker...
Første runde med felling er unnagjort og jeg har «bare» 353 masker.
Nå gikk omgangen mye fortere... tror jeg.... hihi.

Det er utrolig hvor mye det hjelper å felle litt altså
Selv om omgangene har vært lange, så har jeg kost meg veldig med de. Kjenner at det faktisk kommer til å bli litt vemodig den dagen denne blir ferdig.

Godt jeg har startet opp et lass, 5-6?, nye prosjekt de siste dagene.
Jepp! De gale har det godt!

2 kommentarer:

  1. Det blir ei nydeleg kofte :)

    SvarSlett
  2. Rart hvordan det nesten er trist å fullføre noen strikkeprosjekter. Omtrent som å lese siste siden i en bok man bare ble sugd inn i. Det føles litt tomt etterpå. Bra du har nye prosjekter i gang da. :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!