lørdag 26. september 2015

87/100 - Klatring, garn og strikking

Nå sitter jeg godt plantet i sofaen og bare slapper av. 

I dag har vi tilbrakt noen timer på Heimdal Klatresenter, i anledning Klatringens dag 2015, og guttene hang stort sett i veggen...


Junior klatrer og mestrer veggen bra. Så lenge han rekker det neste taket så kommer han seg opp. Han har begynt på klatretrening og trivs veldig godt med det. 
 

Minstemann er veldig ivrig han også! Kommer ikke like langt opp i veggen, men langt nok til at han er rimelig stolt. 

Det viktigste er at de koser seg og trives med det de er med på. 
 

Og jeg koser meg med nytt garn! Garnet fra sokkeklubben til Strikk Innom er kommet i hus og jeg gleder meg til å ta det i bruk. Det ensfarga garnet lukter sau, men det er bare sjarm! 
Det flerfarga garnet var bare sååå lekkert! Nå må jeg bare se litt på mønsterforslagene som fulgte med, eller om jeg skal finne noen andre mønster!?!
 

Kveldens strikking inneholder riller, riller, riller.... 
Nå er planen å se i alle fall minst en episode til med Downton Abbey, starter jo ny sesong i morgen, så da må vi være ajour...!!! 

Ha en finfin lørdagskveld du også!
AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!