tirsdag 15. september 2015

82/100 - En flott og koselig tirsdag :)

I dag da jeg stod opp var det ett flott lys og en flott soloppgang som møtte meg. Så flott at jeg måtte bare ta ett bilde



 Men vanskelig å fange fargene skikkelig da....

 Med en så flott start på dagen, måtte det jo bare bli en flott dag :)

 Nå har jeg vært en tur nedi posen fra Åre Chokoladfabrik og funnet fram til sjokolade. 
Må jo være lov å kose seg litt på en tirsdag... :) 

Denne var slett ikke dum! Sjokolade med småbiter av marshmallows! Nam nam! 



Så koser jeg meg med sjokolade og strikking, godt plantet i sofakroken. 

Håper du også har en flott kveld, med eller uten sjokolade og strikking! 

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Sjokolade og en vakker soloppgang er absolutt en god start på dagen!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!