mandag 21. september 2015

85/100 - Prosjekter og garn

Etter ei veldig trivelig helg i Åre med gode venner, er jeg nå hjemme og prøver å få oversikt over prosjektene mine igjen.


Sånn så strikkekurva tidligere i kveld. Nå har jeg riktignok fått ferdig sokkene som gjemmer seg under 6-tallet da. 
Under de øvrige tallene er følgende; 

1- tallet; Klutestrikking
2- tallet; Julestrikk
3-, 4- og 8- tallet; Lueprosjekter
5- tallet; Mysteriesokk
7- tallet; Puteprosjekt

Dette er alle ganske kjappe prosjekter, i alle fall sånn i utgangspunktet, så får vi se hvor fort de lar seg gjennomføre :) 



I Åre måtte vi selvfølgelig innom den koseligste garnbutikken jeg vet om, nemlig KAKI. 
Denne gangen ble det ikke så mye garn som de forrige gangen jeg har vært der, og denne gangen klarte jeg kunsten å bare kjøpe garn til konkrete prosjekter. Her er garn til 9 forskjellige prosjekter! De fleste av prosjektene havner nok under ett juletre vil jeg tro ;) 

 Nå skal jeg kose meg med premieren av Farmen! 

Ha en flott kveld!
AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!