tirsdag 21. august 2018

Saktehekling

Jeg har de siste dagene vært litt lei denne romperen! Og egentlig er det litt rart, for jeg liker å hekle, jeg liker garnet veldig godt og fargen er bare nydelig.
Men det er jeg er lei handler vel sånn sett i grad om at dette er den tredje, så jeg har mer lyst å lage noe "nytt"!





Siden eldstemann er syk, så har jeg vært hjemme i dag. Og mens han har sovet på sofaen, så har jeg fått heklet litt, så nå ser jeg enden på denne. Jeg har igjen den "flappen" på baksiden, kantene rundt beina og knappingen. 
Men jeg blir veldig fornøyd med resultatet da! 

Så nå skal jeg sette på en podcast og hekle litt mer, fram til jeg skal på høstens første korpsøvelse i kveld!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!