tirsdag 20. februar 2018

Høstgenseren som ble vårgenser ;)

I helga ble jeg ferdig med denne flotte genseren, som jeg har strikket på bestilling!


Mønster: Kristianes høstgenser

Garn: Drops Air, 4 nøster og Drops Brushed Alpaca Silk, 5 nøster

Pinner: 9 mm

Denne garnkombinasjonen var bare helt fantastisk myk! Så utrolig deilig å strikke med, og sikkert veldig god å bruke. Den er god og varm, og er nok god hele året vil jeg tro.
Veldig lange ermer på denne modellen. Skal jeg strikke den på nytt, vil jeg nok vurdere å strikke ermene kortere.

Men alt i alt veldig godt fornøyd med denne genseren, som var kjapp å strikke på de tykke pinnene.

Nå er jeg klar for å strikke litt på mine egne prosjekter, fram til jeg starter på neste bestilling 1. mars.
Har nemlig bestemt meg for at jeg strikker bestillinger fra starten av hver måned, og så strikker jeg til meg selv dersom jeg blir ferdig før neste måned starter. Dette fordi jeg savnet å strikke til meg selv i fjor, etter at jeg begynte å strikke på bestilling ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!