lørdag 12. august 2017

Fullført17; You'll never walk alone


Planleggingen var kommet litt lenger enn det jeg ga uttrykk for tidligere i uka, og i går kunne jeg overlevere denne til kollegaen min på jobb.

Da hun spurt om jeg kunne strikke den til 17. august, ville jeg ikke love det, siden jeg har mange andre bestillinger. Men så fant jeg ut at jeg trengte ett lite og kjapt prosjekt innimellom de store, og denne var ganske kjapp å strikke.


Og i går overrasket jeg henne med å ha med den ferdige lua på jobb.

Lua er strikket i grønn og rød Dale Falk, og hvit Sandnes Smart. På brettekanten brukte jeg pinner 3 mm og på resten av lua 4 mm.

Siden det var mønster rundt hele, så måtte jeg tvinne med meg garnet hele veien, og det vises såvidt i gjennom, men ikke så mye at det gjør noe, tenker jeg.
Lua ble veldig stødig og blir nok god og varm, med tanke på at den er "dobbel".

Ett kjapt og morsomt prosjekt.

Mønsteret finner du her; You'll never walk alone, av Tori Seierstad.

Nå skal jeg sy og klippe opp Mariusdressen. Og så er det bare å sy inn belegg og strikke halskant så er den ferdig også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!