mandag 7. november 2016

Pop-up og kaffe i sokkelen

Jeg har lenge kikket litt rundt etter julemesser eller andre markeder jeg kan være med på i håp om å få solgt noen av alle produktene jeg har liggende rundt om i huset.
Så så jeg ett opplegg ei venninne i Alta skulle gjennomføre, så jeg meldte litt med henne, og fikk lov å kopiere.

Så nå åpner jeg sokkelen for kaffe og pop-up-butikk ett par timer søndagen om to uker.





Bor du i Trondheimsområdet, og har lyst å komme innom, er du hjertelig velkommen. Send meg en kommentar eller mail til annettekj(@)gmail.com (uten paranteser!), så får du adressen!

Fram til da, kommer jeg nok til å bruke en del tid på å sortere, merke og prise produkter. Det som ligger ute på Epla er jo ikke halvparten en gang....!!

Kom, kom!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!