onsdag 9. desember 2015

Ny kalenderstrikk

Hvor ble egentlig dagen av?
Etter at jeg leverte minstemann i barnehagen, var jeg ute og gikk en drøy times tur med en venninne, og det gjorde veldig godt. Kjenner jeg har vært for mye inne i det siste...

Vel hjemme ble jeg sittende på surfe rundt på Ravelry, etter ideer til hva jeg kan bruke noe av garnet mitt på. Nå som jeg har oversikt over alt, må jeg jo planlegge litt hva jeg kan bruke det til.

Jammen fikk jeg ikke startet på ett nytt prosjekt også... :o
Ett prosjekt som mest sannsynlig ender opp som julegave, så da var det liksom greit. For jeg har jo ingen prosjekt fra før....? *himler med øynene*

Og når det er sagt, må jeg jo vise fram startet på det nye prosjektet fra i går

Jepp! ZigZagScarf, men hvitt Novita Nalle som bunnfarge, og miniskeins som striper. Nå ligger jeg litt etter på strikkinga, for jeg har knota masse på denne delen, liker ikke økningen helt, syns det blir så hullete...

Nå skal jeg starte på neste miniskein, og er spent på hvordan det blir!?!
Kan det være forskjellen på tykkelsen på garnene som gjøre at det blir litt hullete? Det neste miniskeinet virker litt jevnere med bunnfargen ;)


Nå skal jeg strikke litt med dette og se hvordan det blir, før jeg tar kvelden!

God kveld, og god natt til deg som titer innom!

AnnetteK

1 kommentar:

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!