fredag 4. desember 2015

Noe gammelt, noe nytt og noe ferdig

Da er det blitt fredag, og vi har tatt helg.
Egentlig skulle vi hjem til mine foreldre i helga, men forkjølelse satte en stopper for det, og vi blir hjemme og slapper av i håp om å bli frisk igjen.

Idag har jeg ryddet i litt av garnet mitt, og jeg har funnet igjen ett gammelt prosjekt, men siden jeg ikke tok bilde av det får det bli en annen dag. Men prosjektet er ett broderi, en juleløper.

Takket være inspirasjonen jeg fikk fra TanteUll, da jeg hørte på podcasten hennes, satte jeg meg som mål å få den ferdig til jul. Må bare passe på å utnytte dagslyset om dagene, så jeg ser å brodere rett :)

Her kommer gårsdagens striper i kalenderstrikkinga mi. 
Tror det må bli sånn framover at nøstet jeg pakker ut kommer samme dag, og strikkinga dagen etter, hvis ikke blir det bare stress. 
Men her er det Malabrigo Sock som gir farge til stripene. Flott garn, og flotte farger.

Miniskein 3/24
I dag dukket dette herlige nøstet opp


Dette er Regia sokkegarn. Denne fargen har jeg ikke prøvd før, så gleder meg til å se hvordan den blir i skjerfet.

Som sagt så ryddet jeg litt i garnet mitt i dag, og da dukket disse pulsvarmerne opp. De ble vel ferdig strikket for 1 eller 2 uker siden, men ikke blitt blogget ennå.

56/100 Pulsvarmere
Disse er strikket i Garnstudio Drops sitt Brushed Alpaca Silk. De er supermyke og veldig lette. De veier tilsammen 15 gram. Mønsteret er fra Garnstudio sine sider.

Nå skal jeg strikke videre på skjerfet og babysettet, og bare slappe av i sofakroken.
God fredagskveld!

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!