onsdag 18. november 2015

Den mye omtalte Sea Salt

I sommer og tidlig høst snakket/skrev jeg mye om Sea Salt, den sommertoppen jeg strikket til meg selv.
Etter at den ble ferdig i september har jeg vel ikke omtalt den, jeg har ikke engang vist bilde av den ferdig!!

Og det oppdaget jeg først nå, da jeg satt og kikket inne på prosjektene mine på RAvelry!
Jaja, bedre sent enn aldri, er du ikke enig?

Jeg prøvde å ta noen bilder av den på meg, men det var vanskelig å få tatt gode nok bilde av meg selv, så dere får bare klare dere med dette "på henger-" bildet.

56/100 Sea Salt

Vet den ikke henger kjempefint, med det var også litt vanskelig, da det vises på den at jeg har brukt den MYE!!!
Dette er absolutt ett favorittplagg!
Jeg liker fasongen, jeg digger fargen og simpelthen elsker garnet, som er en blanding av ull og bomull. Det er supertynt, så det er strikket dobbelt, og gir genseren er herlig liv!

Og som dere ser på nr under bildet så er jeg overhalvveis til 100 ferdige prosjekter på ett år. Det virker langt til mål, men jeg gir meg ikke før rakettene fyker til værs på nyttårsaften. Og når det er sagt har jeg veldig mange prosjekter jeg ikke kan vise før i romjula, så da baller det på seg ;)

Strikker du mange julegaver?
Det gjør nemlig jeg :)

Og du, ta en tur innom her og sjekk alle de flotte innleggene folk deler da

Link Your Stuff at Lunamon Design

Nå skal jeg surfe videre og finne masse inspirasjon, og så må jeg strikke litt videre på noen julegaver etter hvert :)
Ha en flott dag da!

AnnetteK

2 kommentarer:

  1. Det var en flott topp! Var inne på Ravelry og tok en titt på mønsteret :-)
    Det minte meg på at jeg har en ublogget sommertopp på lur, jeg også...

    Strikker ikke så mange julegaver i år, men det kommer gjerne noen juleønsker i siste liten, så vi får se hvordan det går. Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  2. Takk for at du deltok på link up hos meg i forrige uke.
    Nytt party er i gang.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!