torsdag 19. november 2015

Det går opp og det går ned...

I dag har jeg vært på "gammeljobben" og vært vikar noen timer, og da jeg kom hjem ventet en pakke på meg.
Jeg bestilte meg noen strømpepinner her for en liten stund siden, og det var de som kom i dag!
Opptur!
Yey!


Dette er strømpepinner fra KnitPro av typen zing. Tykkelsen er 2,75 mm, noe jeg ikke hadde fra før, og fargen er jo bare så knæsj!!

Så nå gledet jeg meg til å ta de i bruk på dette prosjektet;


Dette er ett babysett jeg strikker til en tidligere kollega. Og siden jeg ikke liker 2,5 mm så godt, så gikk jeg "opp" til den pinnen som lå i etuiet merket 2,75 mm. Og jeg var veldig glad dag jeg så at strikkefasten likevel ble riktig!

Når jeg nå skulle ta de nye pinnene i bruk, været jeg at de var litt tykkere, så jeg måtte dobbelsjekke, og joda pinnen jeg strikket på var 2,5 mm, og ikke 2,75 mm som det stod på etuiet den kom i fra produsenten! 
Hmmmm....
Nedtur! 
Greit nok at det var superbillige pinner kjøpt på ebay, men kunne jo vært merket riktig for det da!?!

Jaja, da får jeg spare de  nye flotte pinnene til ett annet prosjekt da! Greit å ha noe å glede seg til også!
Kjenner jeg har lyst å starte på noe nytt nå med en gang, for å ta de i bruk, men skal holde meg hard på at babysettet er det som skal få min oppmerksomhet i kveld, og sånn er det med den saken!

Ønsker deg en flott kveld, uansett strikketøy og pinnetykkelse!
Strikk på!

AnnetteK

1 kommentar:

  1. Ojsann, det var ikke bra! Feilmerking av pinner er ikke noe kjekt, bra du oppdaget det. De pleier å være flinke til å ordne opp i reklamasjoner på Ebay, så du får sende en melding.

    Håper uansett at du får en god helg. :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!