onsdag 20. mai 2015

42/100: Kjært monster med flere navn

Jeg startet på ett monster, med navnet Baldwin for 3 år siden. Det gikk som med de fleste prosjekt, kjapt i starten. Men så havnet det i en pose, og der ble det liggende.

Forrige uke fant jeg ut at det var på tide å ta fram igjen denne skapningen. Og da så jeg at det var jo bare 1,5 arm igjen....

I kjelleren har jeg en stor pose med fyllvatt som ble tatt fram, når strikkinga var unnagjort.

Og ikke lenge etterpå var monsteret Baldwin stappa full av vatt og sydd sammen!

Minstemann fikk lov å plukke ut knapper til øynene, og hjalp meg å finn ut hvor brei tannraden skulle være.

Og en ting er sikkert, neste gang skal øyne og tenner settes på før jeg fyller og syr sammen!
30/100 Baldwin eller Balldor



Minstemann la sin elsk på monsteret, og erklærte ganske fort at det var hans. Og det var jo tanken i utgangspunktet også da, for tre år siden!!
Og han var temmelig bestemt på at monsteret heter Balldor!! Kjært barn har mange navn ;)

Nå er det straks middag, før sonekveld i fotball med Junior!

Ha en flott kveld alle sammen!
-Annette-

2 kommentarer:

  1. hihihi, så kult monster! Jeg lurer på om ikke mageboern må få seg et strikkamonster :D

    SvarSlett
  2. Takk for at du deltok på link party hos meg i forrige uke.
    Du er velkommen til å dele denne uka også

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!