onsdag 6. mai 2015

36/100: Buzzador

Hva tenker du om å få muligheten til å teste ut nye varer og tjenester?
Er ikke det litt spennende?
Og du får mulighet til å gi tilbakemelding på hva du syns er bra og ikke så bra? Og i tillegg får du teste ut dette  gratis, eller til en veldig god pris?

Om du syns dette høres spennende ut anbefaler jeg at du melder deg som


 
 
Jeg er Buzzador, og har fått mulighet til å teste noen varer innimellom, og syns det er veldig spennende!

Du velger selv hvilke kampanjer du har lyst å melde deg for. Etter at påmeldingsfristen er gått ut, plukker de ut folk som får bli med. Noen ganger blir man trekt ut, andre ganger ikke.
Varene blir stort sett levert på døra, og så er det bare å teste ivei.
Det eneste de krever er at du sender inn en sluttrapport om produktet innen en fastsatt dato. Og buzzer du produktene til venner og kjente, på facebook, blogg etc så setter de pris på det, men dette er frivillig!

Jeg har akkurat fått mail om at jeg er trekt ut til å teste PIANO Lag din egen softis!

Piano Lag din egen softis 

Gleder meg til å teste denne, så jeg vet om den er verdt å kjøpe når den kommer i butikkene! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!