torsdag 18. juli 2013

Ryddetid

I går fikk jeg rydda i garnet mitt. Sortert, veid opp og omorganisert.
 Og for en overraskelse jeg fikk meg...

Jeg trodde jeg hadde ca 25 kg...


Men neida.... 




Jeg hadde "bare" 16,2 kg! 
Så det så!

Nå har jeg en plan om at jeg innen utgangen av dette året,  skal ha igjen under 10 kg. 

Ambisiøst!

Men må bare ha ett mål og jobbe mot.

EDIT:
Jeg hadde glemt å legge den siste kolonnen i regnearket mitt til i totalsummen, og da stemte det visst litt bedre, for nå når alle tallene er med, viser regnearket at jeg har 23,4 kg garn. 
Målet da må bli å komme ned på 16,2 kg
;) 
Jaja! Sånn kan det gå!!  

1 kommentar:

  1. Men litt garn må man jo ha :) Jeg slanket lageret til ti kilo for noen år siden. Angret fælt, jeg hadde jo aldri garn til noen prosjekter :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!