mandag 18. mars 2013

Prosjekter

Jeg holder for tiden på med 2 prosjekter parallelt. Jeg liker begge like godt, og blir like sliten i fingrene av å strikke på begge to...

Det ene jeg holder på med er Ny genser på en kveld, fra Pickles. 
Garnet er utrolig godt og mykt, og jeg liker det veldig godt, selv om det røyter, MASSE!!
2 tråder Abuelita Tjukk Merino og 1 tråd Pickles Silk Mohair. 
Tror det blir en god genser, når jeg får den ferdig. 
Men før den blir helt ferdig må jeg ta en vurdering på hvor lang jeg vil ha den. 
Jeg er nesten ferdig med begge ermene, men ser at den blir litt vel kort til meg, så da er plana å plukke opp oppleggsmaskene og strikke på den, sånn at den i det minste går under navlen...
 
Når jeg blir lei av å strikke på pinner 20 mm, 
så bytter jeg like godt til pinner 2,5 mm... 

Her er det en rest Wollmeise som går med, til noe som etter planen skal bli en baby- eller dukkelue. 
Vi får se hvem den passer til å når den blir ferdig. 
Liker fargen veldig godt, men siden den er så intenst som den er, noe som forøvrig ikke komme så godt fram her, så er jeg spent på om den passer til noen baby, eller om den blir litt vel mye...? 
Hva tror du? 
Hva strikker du på for tiden da? 

-Annette- 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!