tirsdag 19. mars 2013

Middag

I går fikk vi ukas middager på døra, som vi gjør hver 2. uke. Og de som leverer på døra er GodtLevert.no 
Ett helt genialt konsept!! 
Det beste med hele greia, er at jeg slipper å finne på hva vi skal ha til middag! Det å slippe å måtte gå i butikken å handle inn er jo også en bonus. 

Når det kommer så masse flott råvarer også, så oppleves dette rett og slett bare som luksus. 
Her er uka råvarer

 
Ut fra dette så blir følgende rette servert til middag i nærmeste framtid; 
  • Ovnsbakt laks, med soya, cherrytomater og fennikelsalat
  • Superrask tomatsuppe med små kjøttboller, egg og pasta
  • Stekt flesk med duppe og rotmos
  • Kebabspyd med ciambotta

    I dag var det laksen vi fikk lyst på. Dette var en rett vi ikke hadde kommet på å lage på egen hånd. Jeg var litt småskeptisk til å begynne med, men nok en gang fikk jeg meg en positiv overraskelse. Dette var utrolig godt, og kommer nok til å bli servert flere ganger. 

    Hva står på menyen hos deg idag? 

    Ellers har jeg i dag rekket opp genseren på pinner 20 mm, da det lignet mer på ett telt/lavvo enn en genser til meg. Tenker jeg starter på nytt i kveld, med 48 masker i stedet for 68... :) 

    -Annette-  

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar

    Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
    Ha en fin dag!