onsdag 6. juni 2018

En sommerjumper er kommet av pinnene

Jeg har de siste ukene fått ferdig flere prosjekter, men jeg ligger litt etter med bloggingen. Dette skyldes både at det har vært travelt i det siste, men også at PC'en min ikke er like samarbeidsvillig hele tiden.

Men nå skal jeg i alle fall vise dere sommerjumperen jeg har strikket på bestilling.


Den er strikket i Sandnes Garn Line, på pinner 3,5 mm.
Egentlig skulle den strikkes på 4,5 mm, men siden jeg fikk riktig strikkefasthet med 3,5 valgte jeg å bruke de samme pinnene gjennom hele prosjektet.


Genseren heter Summerjumper og er designet av Arnhild Skatvedt .
Ett nydelig design, og ett veldig godt og tydelig mønster. Anbefales virkelig.


Siden jeg ikke er så glad i maskesting, juksa jeg litt på skuldrene, og strikket i stedet sammen.


Og disse kantene, som går igjen nede på genseren samt på de korte erme og oppe på halsen og skuldrene, de ble jeg rett og slett litt forelsket i altså! Noe så enkelt og dekrorativt, og litt anerledes, virkelig flott.

Garnet har jeg i utgangspunktet ikke hatt så mye til overs for tideligere, men nå endret jeg mening om det også. Ett flott og behagelig garn. Så blir nok flere topper i dette garnet etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!