onsdag 7. juni 2017

Livstegn

Forrige uke var jeg med minstemann på fotballtrening, der fikk jeg en fotball midt i hodet. Type ballen ble sparket 5 meter rett opp, og da den kom ned igjen landa den midt i hodet mitt.
Dette førte til hjernerystelse og krystallsyke.

Og med det ble det stille fra meg!

Formen blir stadig bedre dag for dag, men jeg må nok ennå ta det helt med ro noen dager.
Heldigvis ble formen så bra at jeg fikk strikket litt etter ett par dager.
Så det strikkes, sakte og rolig på bestillingene mine.

Håkongenseren har jeg rekt opp igjen til vrangborden, da det viste seg at den ensfarga delen var str XXL, og mønsterdelen M, og alt skulle være L.
Så nå har jeg startet på nytt, og er snart tilbake til mønsterstrikkinga. Jeg har nå gått ned ett halvnr på strikkepinnen, og det ser veldig mye bedre ut.


Så sånn er ståa her hos meg.

Håper du har noen fine dager, og koser deg med strikkinga!

1 kommentar:

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!