fredag 16. juni 2017

Kjipt, men sant


Når man har strikket så langt, ca 1 meter, på pinner 3 mm, så er det veldig kjipt å ikke få penger for garnet, som avtalt. Og ikke få svar på meldinger fra bestiller.

Så nå er det ubrukte garnet levert inn, og dette rekkes opp, så får jeg finne noe annet å bruke garnet til etter hvert.

Men, men, alt går ikke alltid som planlagt!

Her er det fredagskveld, og vi er hele gjengen ganske trøtte og slitne, så det blir nok en tidlig kveld.  Men fram til leggetid må jeg prøve å få strikket litt mer på Håkongenseren!

3 kommentarer:

  1. Surt og irriterende! Men dessverre ikke noe nytt fenomen...
    Finn på noe annet og strikke for det og legg det ut for salg så får du noe igjen for garnet. Lykke til med opprekningen.

    SvarSlett
  2. Så trasig. Og såå mykje arbeid du har lagt ned i det. Håper du får brukt garnet i eit nytt prosjekt. God helg.

    SvarSlett
  3. Jeg skal nok alltids finne noe nytt å bruke garnet til. Alpakka Silke er ett fantastisk garn <3
    Men nå har jeg lært, at på sånne store prosjekter så starter jeg ikke før jeg har fått penger for garnet i det minste.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!