mandag 3. november 2014

Med alpakka og silke på pulsen

Da jeg bestilte en bok fra Marte Helgetun, fikk jeg med 2 nøster med garnet Fin, fra Du store Alpakka. 
Garnet består av 50% babyalpakka og 50% silke, og er fantastisk mykt og behagelig.

Siden jeg fikk noen rester etter ett annet strikkeprosjekt, tenkte jeg at det var på tide å strikke ett mønster som har ligget i Ravelry-køen min lenge, nemlig Annas wristwarmers

 
Resultatet ble veldig bra, de er utrolig myke å ha på, og de varmer veldig godt. Det eneste jeg har å utsette på de, er at etter en dags bruk, virker garnet å sige litt... Skal teste de ut litt mer, og se hvordan de blir etter bruk og vask, men så langt liker jeg de kjempegodt! 

Etter en ukes sykemelding var det i dag kjekt, men slitsomt å starte på jobb igjen, så nå er jeg klar for senga! 

Ha en fortsatt flott mandagskveld, og riktig god natt etter hvert! 

-AnnetteK-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!