torsdag 13. februar 2014

Inspirasjon til å blogge og eskimogenser

Jeg leser blogger sånn sporadisk, og kom i dag over at Marianne på tanteull.com hadde startet podcast.
Jeg hørte første episode, og ble veldig inspirert!
Ikke til å lage podcast, men til å blogge igjen. Takk for inspirasjonen, Marianne!

Så nå er det på tide med ett nytt blogginnlegg, og genseren som jeg fikk/strikket i adventskalenderen min ble ferdig i romjula, var det 3. juledag tro?
Og jeg ble kjempefornøyd!! Har brukt den masse siden den ble ferdig. Har jeg bilde av den da tro?

*leter*

Hmmm...

nei...

jeg mener da at jeg har tatt bilde av den...

*tenker og leter*

Neinei, da får jeg ta bilde nå da....


Sånn, her er eskimo-genseren min;


Kunne sikkert ha tatt ett bedre bilde, men siden jeg hadde bare mobilen tilgjengelig så ble det med dette bildet.

En utrolig deilig genser i alle fall.
Kunne sikkert ha vært en størrelse mindre, men, men!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!