søndag 12. august 2012

En vakker sommerdag

Det er sommer, det er sol og det er søndag!!

For første (?) gang i sommer kunne jeg synge på denne strofen med god samvittighet, og vite at det jeg sang faktisk var sant!!

For denne dagen har rett og slett vært nydelig. Den har vært så flott og varm, og jeg har bare kost meg hele dagen, jeg har til og med vært så opptatt av å kose meg, at jeg glemte å dokumentere hvor flott den var. (Godt man har bilder fra tidligere i sommer)

Stort sett hele dagen har vært tilbrakt ute, sammen med gode venner og naboer. Ungene har lekt seg, spist is, tegnet med kritt på gata, sykla og hatt det kjekt sammen. Vi voksne har prata og hatt det trivelig vi også.

Dette var også dagen hvor vi spiste middag på terrassen for første gang i år, eller nei, 2. gang er det, når jeg tenker meg om. Men uansett sier det litt om hvordan sommeren har vært.

Godt med grillmat var det, og hyggelig med godt selskap under middagen også.

Når ungene hadde sovnet, tok jeg og nabofruen på oss joggesko og behagelige klær, og gikk oss en god runde. Vi gikk flere motbakker og fikk testa pusten, og fikk en god runde på ca 6 km (takk til www.finn.no/kart - for måleredskap). Nå har vi en plan om å gå denne runden flere ganger, for nå skal formen så absolutt forbedres. Det trengs nemlig!!

OL sin avslutningsseremoni ruller nå over TV-skjermen, som en påminnelse om at OL er ferdig og at denne helga også er mer eller mindre ferdig. Så nå er det vel på tide å finne senga, og lade opp med ei god natts søvn til en ny uke!

God natt, og god ny uke til alle dere ute!

AnnetteK:)

1 kommentar:

  1. Deilige, deilige sommer! Håper vi får beholde den i noen dager nå når den først er her! Ikke at jeg får sett så mye til den siden hode og kropp står inne i oppussingsprosjektet vårt hele tiden.. Du har glemt å legge deg til som følger.... ;) rine-mor.blogspot.no

    Hilste på scooteren din i dag (mannen din også), stilig glis må jeg få påstå, både mann og scooter!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!