søndag 29. desember 2019

Masker på hjelpepinne foran eller bak?

Flettestrikking med tykt garn og tykke pinner (6mm) er ikke favorittvalget mitt. Men innimellom tar jeg sånne utfordringer, særlig når en tidligere kollega spør meg.

Så nå har jeg tatt fram en genser jeg startet på før jul, og har i dag strikket opp nesten 2 nøster...


Ser du den grønne markøren? Den viser hvor jeg startet strikkinga i dag.

Mønsteret er fra Rauma, og heter genser med fletter, om jeg ikke husker helt feil. Jeg strikker den i Fritidsgarn, for det var det som var med, når jeg fikk posen med alt utstyret.

Ellers så gikk håndballkampene idag bra, det var spennende og morsomt på tribunen i dag, til tross for sterk hodepine, på kanten til migrene. Men én paracet og dupp på sofaen gjorde underverker, så da ble det strikking og "Virgin River" på Netflix i ettermiddag. Anbefaler forresten den serien.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!