mandag 11. juli 2016

Har lufta prosjektene mine

Etter at jeg utfordret meg selv til å ta tak i ufo'ene, eller prosjektene min om du vil, så tenkte jeg at en skikkelig gjennomgang var på sin plass. 
Så jeg gikk gjennom kister, skuffer og skap, og dro med med alt ut på terrassen.

Der fikk jeg sett gjennom hva jeg hadde og hvordan det ligger an. 


Jeg hadde visst flere prosjekter enn jeg trodde.... 


Skjønner ikke, men det dukker stadig opp noen bortgjemte ting...
Er det bare hos meg det er sånn?
Kan ikke komme på at jeg har flere rundt om, samtidig blir jeg ikke overrasket dersom noe mer dukker opp.... 

Jeg fikk også tatt oppdaterte bilder av alle prosjektene.Tenker ikke å si noe om hver prosjekt, men legger ut bilder av alle, så dere får se hvordan ståa er om dagen ;) 


Så da er jeg klar til å starte gjennomgangen!

Klar, ferdig, gå...


(1) Spiraltopp i grønn merino



(2) Pimpeliese, sjal, WoolSilkLace



(3) Festløper, hekling



(4) Hakketeppe i MandarinPetit



(5) Skjørt ala Drops i Eventyr



(6) Artesian, sjal, i Wollmeise


(7) Curliecue, teppe i Finull


(8) Domino, i rester


(9) Nissepar, broderi, juleløper


(10) Restekasseteppe


(11) Skogsokker x2, Fjell

(12) Raggsokker, div sokkerester
 
(13) Snøkrystaller, hekling

(14) Gryteunderlag x 2, Zpaghetti

Den første grytkluten er ferdig, men hvor er den tro?
(15) Kvothe, sjal i Regia Fluormania


(16) Blomstereng, hekling

(17) Lamina Wrap, sjal, Nalle+minis


(18) Garter Squish, teppe i restegarn

(19) Enkle sokker, Wollmeise

(20) Flamingo Kofte, bestilling, DaleAlpakka

(21) Sjal, Fjord

(22) Pulsvarmere til Daybreak, BabyMerino

(23) Barneragger, VikingRaggen+SportsRagg


På noen av bildene er det bare garn, og det er fordi jeg har rekt opp prosjektene for å starte de på nytt, da de ikke ble helt bra.
Men jeg har jo noen tanker å få de til!! 
Så det så! 

 Jaja, sånn står det til hos meg, så da er det bare å strikke ivei.
Jeg kommer til å strikke på disse på dagtid, mens det sykles i Tour de France, og på hviledager, og etter at syklistene har kommet til Paris,  tenker jeg å strikke på disse på dagtid, (dvs mellom kl 13 og 18), og kofta på morgen og kveld. 

Det tror jeg blir en god blanding. 
Jeg har det jo med å bli lei om jeg bare strikke på en ting! Selv om jeg gjerne skulle lært meg å gjøre det, så kanskje det ikke tar år og dag å få ferdig enkelte av tingene!

Hva strikker på du for tiden?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!